Corpus Domini


Corno Bianco 2003 web

Corpus Christi was given to me
Corpus Christi now given for me
Corpus Christi violated by me
Corpus Christi I need to be free
Corpus Christi I need to be me

Corpus Christi gratiam fuit
Corpus Christi mihi munera est nunc
Corpus Christi fractum mihi
Corpus Christi in quo liberata sum
Corpus Christi fac vere me esse

Il Corpo di Cristo mi fu dato
Il Corpo di Cristo adesso mi è dono
Il Corpo di Cristo io ho violato
Il Corpo di Cristo mi libera
Il Corpo di Cristo mi  rende me stessa

2nd June 2013

Leave a Reply

